fredag 18 februari 2011

HAR HUR TRÅKIGT SOM HELST!

1. är du kär? - nej
2. har du snusat? -ja
3. har du fimpat en cigg på nån annan? - tror inte de.
4. har du legat i sängen brevid en kille? - jo

5. har du blivit dumpad? - ne
6. har du blivit slagen!? - jo.
7. tar du droger? - nej.
8. har du haft en tjej/kille? - faktiskt
9. har du pussat en tjej? -jo.
10. hatar du någon? - ne, lite o ta i. 
11. älskar du någon? - jo. 
12. har några av dina vänner svikit dig? - absolut.
13. har du djur? - nej.

14. har du legat brevid en tjej i sängen? - ja.
15. hatar du dig själv? - ne, eller om jag gjort nå fel kanske.
16. gillar du orange? - nja.
17. har du haft oskyddat sex? - jo.
18. har du nån sjukdom? - nja.
19. har du skämt ut dej för den du gillar? - JA!

20. har du en gris? - ne.
21. har du en plattång? -jo.
22. har du en bror? - jo.
23. har du sjukt bra humor? - nja, kan gå övergränsen ibland.
24. har du mörkt hår? - jo
25. gillar du att stå i duschen i flera timmar? - ne inte i flera timmar.
26. tycker du om hästar? - haha nej!!
27. har du en hund? - nej.
28. har du skilda föräldrar? - jo.
29. har du gått på simskola? - ne

30. har du sagt bög till en kille? - jo
31. har du sagt fitta till en tjej? - jo.
32. har du fuskat? - beror på vad.
33. har du en kanin - nej.
34. har du lunar? -det finns inte längre.
35. har du MSN? - jo
36. har du en syster? - jo en underbar!
37. har du bruna ögon? - japp
38. gillar du att fota? - jaa

39. har du sett dig själv brinna? - nej?
40. hjälper du dina vänner? - absolut, finns där för dom alltid!
41. gillar du tacos? - jaaa.
42. tycker du att du är söt? - när jag var liten var jag jätte söt
43. har du dansat? - jaa.
44. har du spelat fotboll? - joo :)
45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - ja!
46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? -haha nej
47. har du ätit sniglar? - nej
48. äger du en locktång? - ja
49. gillar du att tugga tuggummi? - jaa
50. borstar du tänderna varje morron och kväll? - ja
51. gillar du kläder? - jaa, som en drog
52. hatar du falska vänner? - japp
53. gillar du att räkna matte? - NEJ!
54. älskar du någon nu? - jag älskar många just nu.
55: har du gråtit inför en vän? - ja.
56. kan du sjunga? - haha falskt, om de räknas?
57. har du sett nån dö? - nej
58. säger du vad du vill? - oftast
59. har du det bra hemma? - ganska bra.
60. vad är ditt hela namn? - imaan aiddai
61. kan du tala spanska ? - nej.
2. är du kortare än 1.60? - nopp
63. älskar du sommaren? -jaaaa
64. älskar du vintern? - nej
65. har du mer än 6 par strumpor? -ja
66. brukar du sjunga när du är i duschen? - ja det brukar jag.
68. har du haft sex med ett djur? - usch nej!!
69. gillar du att städa? - ibland, hos andra men inte så ofta hos mig ;)
70. gillar du att sova länge? - det är det bästa.
71. har du vart med om en olycka? - jo
72. är du förvirrad? - nej, inte nu.
73. äger du mer än 6 par byxor? - nej, jag är inte så mkt för byxor.
74. har du förlorat en vän? - nej.
75. gillar du att shoppa? - ja, men brukar bli jobbit efter ett tag
76. har du varit i paris? - nej
77. gillar du spindlar? - nej
78. klarar du dig själv? - ja jag tror de :S
79. lagar du ofta mat? -  sådär
80. är du klantig? - haha ibland
81. har du foppatoffler? - jo
82. har du mer än 20 låtar på din data? - jo :)
83. sminkar du dig innan skolan? - oftast
84. har du träffat en kändis? - jaa det har jag!
85. har du mer än 7 par skor? - jo det har jag.
86. har du busringt? - när jag var mindre.
87. har du skällt på din bror? - tror jag väl.

88. har du en vän som skiter i dig? - nej, mina vänner är underbara
89. har du velat göra saker men vågar inte? - jo det tror jag.
90. sover du med nått gosedjur? - nej.
91. har du åkt nånstans utan att du får? - nej.
92. vill du bara bort ibland? - när det är mycket inom mig kan man få såna tankar.
93. har du tältat? - ja.
94. har du bränt dig? - haha, lyckas jag alltid med.
95. har du lekt med levande ljus? - joo

 96. har du lekt anden i glaset? - nej men vill :D
97. skäms du ibland? - ibland ja!
98. har du velat dö? -  nej, eller när jag var mindre sa man väl de när man bråkade med föräldrar eller nå.
99. gillar du hip hop/rap musik? - 
100. gråter du ofta? - 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar