måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans fucking dag.

Har ni någonsin vart med och att ni har haft en toppen dag, mes mycket skratt, jaa en dag som ni absolut inte tror kan gå fel? Det har i alla fall jag haft idag. Det höll dock inte länge, vilket jag tyckte var synd.. Förstår inte hur en dag bara kan tvär vända utan att något kommit i mellan. Hur kan the happyness bara vända till hell liksom? 

Ajja skit samma! Idag är det alla hjärtans fucking day. Vilket måste vara den onödigaste dagen inom hela året! Jocke var sjuk så jag och Matilda dejtade tillsammans ikväll, vi var och käkade på Cazba och sedan såg vi film.
 
Nej jag kan inte bara låtsas vara som vanligt, åh jag är så jävla irriterad nu, jävlat nu! Vet inte varför, man kan nog ha en aning. 
Om en person bara kunde knipa igen och inte sagt en sak som den sen inte våga stå för hade kanske denna dag vart lite trevligare.. Skulle typ knåda dig och du satt bredvid mig just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar