tisdag 1 februari 2011

en lista.

Jag har insett att min senaste kyss - gav mig ångest ett tag.
Jag saknar - gamla tider...

Jag pratar - inte lika mycket som förut.
Jag skrattar - för ingenting.

Jag tycker om - att vara på bra humör.
Jag avskyr när folk - är falska
Mina närmaste vänner är - underbarast, skulle inte kunna leva utan dem.

Min första vän hette -  hanna levander  :)
Min första kärlek hette - hmm var kär i max på dagis :)
Kärlek är - hemsk, underbart.
Min favoritfilm är - i rymden finns inga känslor.

När jag borstar tänderna - så borstar jag tänderna.
När jag lagar mat - blire god mat!!
Jag är rädd för - döden
Jag önskade - att jag levde normalt, utan massa problem..
Den värsta känslan är - att känna sig bortglömd.
Den bästa känslan är - När alla mår bra och ingen är sjuk..
Jag vill - kunna finna för alla.

Jag är bäst på - inte bäst, men bra att prata med.
Jag är sämst på - matte, och få tid till mig själv.
Jag kommer alltid att vara - mig själv.

Det finaste som finns - är min familj<3
I sommar - ska jag jobba......
Sist jag grät var - igår.
Jag kan - en del saker.

Min mobiltelefon är - ny.

När jag vaknar på morgonen - somnar jag om ett tag.
Innan jag somnar - kollar jag på min telefon.
Just nu tänker jag på att - jag inte är på det bästa humöret.
Bebisar är - luktar gott.
Mitt första barn - ska få en del av  mitt hjärta.
Det fulaste som finns är -  kom inte på nå.
Jag har aldrig - bajsat ute.

Idag har jag - tränat,vart irriterad,pluggat till ett prov, ätit.
På gymnasiet - ligger jag efter.
Jag vill verkligen - ta tag i mitt liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar