fredag 19 november 2010

Bättre sent än aldrig!

Har varit i Piteå sen i onsdags och Hannas internet la av så jag har inte kunnat uppdatera.
Jag var i Piteå för att kolla mina ögon som dom trott jag haft nå fel i, men nejnej, det hade jag inte, eller joo jag har ju brytningsfel ode men jaa. Jag har inte samma som synskada som min syster har!

Idag när jag kom hem hoppade jag in i duschen sen blev det att dra upp på k4 o se div 2 spela mot Arjeplog.
Efter att ha sett klart matchen begav Jag, Johanna och Emma oss till Emmsi o efter ett tag kom Carro :)
Vi såg idol och halva filmen av road trip som gick på nån kanal. Johanna lärde oss olika coola flätor, och speciellt en som jag alltid velat lära mig och de var fiskbensfläta  ;)

Imorgon blire fest för migos, är ledig ihelgen så ja passar på ;)

CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar