måndag 15 november 2010

40 frågor/svar till den som orkar läsa.

1.Vad/vem fick dig att skratta idag? Raw comedy club.
2. Vad gjorde du 8.00 imorse? sov.
3. Vad gjorde du för 30 min sen? tog bort sminket.
4. Vad hände dig 1993? föddes.
5. Vad händer nästa helg? är ledig så ska göra allt jag inte hinner med då jag jobbar.
6. Tre ord varför du sist spydde? mådde inte bra.
7. Vilken färg är din hårborste? svart.
8. Vad köpte du sist? candy.
9. Vad fick du senast i present? vet inte om de var en present men ja tycker då de. En jacka var de iaf.
10. Vilken färg är din dörr? brun.
11. Var förvarar du dina pengar? banken.
12. Hur var vädret igår? ice cold.
13. Vars kramades du sist? jens skulle jag nå tro.
14. Vad ser du fram emot? min födelsedag.
15. Vad är 15? ett nummer.
16. Vilken skostorlek har du? 39 ½.
17. Vill du klippa dig? nää eller vet inte om ja vågar.
18. Är du över 25? år? isf nej.
19. Pratar du mycket? har hört att jag är pratglad ett antal gånger så jaa.
20. Kollar du på O.C.? gjorde.
21. Har ditt namn ett "x" i det? nopp.
22. Känner du någon som heter Steve? nejru.
23. Hittar du på egna ord? aa ibland.
25. Är du en typiskt svartsjuk person? mmm.
26. Vad har du för mobil? en gammal.
27. Vem ringde dig sist? Annsi
28. Biter du på naglarna? nää.
29. Har du lockigt hår? JA.
30. Vilken konsert ska du på härnäst? vet inte.
31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? hemlis.
32. Hur många gånger har du svurit idag? vet inte.
33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta? arsle, nä,va, haha ofta?, ja.
34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'? nejru.
35. Ska du jobba imorgon? nej o tack för de.
36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? a & a.
37. Vad borde du göra nu? sova.
38. Har du något smeknamn? imse, himan, xman typ hah.
39. Sover du mycket? nej.
40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? ingen aning :s









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar