tisdag 19 oktober 2010

Som vanligt blir det aldrig som man bestämt.

K4ingarna som Moskosel skulle ha mött idag hade inte fått ihop ett lag. Så det blev mys hos Emma med lite dh som sagt.
Idag på rasten var jag förbi jobbet och skulle hämta mitt schema, jag bytte helg med Therese så att hon tar min helg i helgen och jag tar hennes vecka 45.  Men nu när jag sitter och kollar på schemat inser jag att jag är upptagen varje helg tills dess. På lovet jobbar jag tors, fre, lör, och söndag så då sprack ju mina planer inför Ö-vik. Sen jobbar jag halloween. Men vad tusan det finns ändå inget att göra i Arvidsjaur om man inte är 18 på halloween. Och sen är Emma och Janina borta, och Linn ska på någon klassfest på fredagen. Så det får bli en film kväll för min del, eller ut en liten snabbis bara.





.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar