måndag 18 oktober 2010

Borttappad bankkort..

Janina orkade inte följa på dollar så Amanda följde istället. Jag mötte henne krig halv 7, men så insåg jag att jag glömt mitt bankkort. Dollar stänger 19.00 så vi började gå mot mig, när vi väl kommit fram och letat hittade jag det aldrig så vi begav oss tillbaka till Janina.
Men ifall någon ser ett swedbank kort där det står mitt namn kan ni ju höra av er. 
Kvart i tio så var det en hockey bockey match jag och Carro drog och kikade på. Har ingen aning vad lagen hette, men i det ena laget spelade då Erik N i. Efter att ha sett matchen drog vi några raggar och sedan begav vi oss hem!
Nu ska jag nog gå och lägga mig. För imorgon kommer Lina (lärare) och ska ha möte med jag och min handledare. Så det gäller ju att jag är alert o glad. :)

Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar