söndag 23 januari 2011

boring

DITT LIV 
Vad heter du? - Imaan
I mellannamn då? - har inge
Vart bor du? - Arvidsjaur
Trivs du där? - nja
Brukar du läsa horoskop? - Då jag känner för det.
'Har du körkort? - nej.
Äger du några converseskor? - ja.
Favoritdjur? - hund tro ja.
Vad spenderar du dina pengar på? - kläder.
Senaste konserten? - lk tror jag.
Festar du? - Jo
Sprit, cider, vin eller öl? Vin, sprit öl cider.
Brukar du bli för full? -  dt blir väl alla nån gång?
Antal kuddar i sängen? - 2
Kan du baka bullar? - ja.
Bläck eller blyerts? - bläck
Mc donald's eller burger king? -  burger king.
Är du allergisk mot något? - mjölk
Äger du ett busskort? - nej
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - inget av de.
Vad åt du till frukost? - inge.
Hur ser du ut idag? - mysig.
Nästa mål i ditt liv? -  hemlis.
Vad såg du senast på tv? - 2 1/2 men
Hur svarar du i mobilen? - hallå
Vem ringde dig senast? - mamma
Antal timmar sömn inatt? - 8 typ
Sov du ensam? - ne

Vad innehåller din favoritnattmacka? vet inte men den på lappis iaf ;)

SENASTE PERSON SOMSov i din säng:  hmm min säng :S kom inte ihåg..

Såg dig gråta: anna o janina tror ja.
Fick dig att gråta:  ..
Du gick på bio med: Emma och Hanna.
Du gick på stan med: Hanna, Elina, Vickan tror ja.
Skällde på dig: Mamma
Skickade ett e-mail till dig: nelly.

HAR DU NÅGONSIN
Sagt "jag älskar dig" och menat det? ja.
Bråkat med ditt husdjur? - nej?
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag?- jo.

SAKER
Tar du droger? - nae
Vad är du mest rädd för? - bli ensam.
Vart vill du gifta dig? - ingen aning.
Vad hatar du verkligen? - att börja gilla någon.
Har du varit kär? - jo.
Har du ett jobb? - ja.
Gillar du att ha folk omkring dig? - ja,
Är du ett hälsofreak? - nae.

STUFF
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? inte kär?
Är du ensam nu? - jo.
Några piercings/tatueringar? - tungan, öronen.  ingen tatuering

Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - Man down
Vill du gifta dig? - njaa
Vill du ha barn? - jo.

FAVORIT
Rum i huset? - vet inte.
Typ av musik? - akustisk musik
Månad? -  augusti, september.

DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit? -  ja
Köpt någonting? - ja
Varit sjuk? - nej.
Sagt "jag älskar dig"? - nej
Träffat nån ny person? - jo
Saknat någon? - jo
kramat någon? - nae
Kysst någon? - ne
Haft sex? - ne

SENASTE
Låt du hörde: reason to cry
Film du såg: bilar
Drink du köpte: ingen.
Mat du åt: burgare.
Gången du åt en 7-Eleven korv: har aldrig ätit korv där tror jag.
Människa du slog: vet inte.
Längsta bussresa? sthlm tror jag.
Irritation: min blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar